{{ctrl.notification}}
با سفرآقا به پاریس سفر کنید

گردشگرانی که هر سال به پاریس میروند نمیتوانند به اندازه کافی از موزه ها، بناهای تاریخی، رستورانهای پرطرفدار، غذاهای خوشمزه فرانسه و زندگی شبانه استفاده کنند. اگر مایل هستید که امسال، یک تعطیلات به یاد ماندنی داشته باشید، پس با سفرآقا همراه باشید.

پاریس یکی از پرطرفدار ترین مقصد های توریستی در جهان است که هر گوشه و کنار آن با تاریخ و زیبایی پر شده است. پاریس یک مکان عجیب و غریب است که ارزش دیدن در هر فصل را دارد.

گردشگرانی که هر سال به این مقصد میروند نمیتوانند به اندازه کافی از موزه ها، بناهای تاریخی، رستورانهای پرطرفدار، غذاهای خوشمزه فرانسه و زندگی شبانه استفاده کنند. اگر مایل هستید که امسال، یک تعطیلات به یاد ماندنی داشته باشید، پس با سفرآقا همراه باشید.

برج ایفل:

بدون بازدید از برج ایفل، بازدید شما از پاریس ناقص خواهد بود. این برج زیبا ساخته شده با آهن در سال ۱۸۸۹ توسط گوستاو ایفل ساخته شد. بیش از ۲۲۰ میلیون نفر از برج ایفل دیدن کرده اند. در شب، برج به طور کامل روشن می شود و نورهای برج آنرا تبدیل به یک اثر هنری می کند.

پل رودخانه سن:

رودخانه سن از قلب پاریس عبور می کند و شما می توانید عکس های بسیاری از این مکان زیبا را بگیرید. این  یک تجربه عالی برای راه رفتن کنار رودخانه سن و لذت بردن از قایق سواری همراه با عزیزان است.

ویژگی جالب در مورد این مکان، پل این رودخانه است. پلی به خوبی روشن که محل بسیاری از فیلم های کلاسیک می باشد. هنگام ایستادن در این پل، شما یک نمای زیبا از کل شهر می بینید و اگر خوش شانس باشید، ممکن است نمایی از برج بزرگ ایفل را هم داشته باشید.

کلیسای نتردام:

این جاذبه یکی  از معماری های فوق العاده زیبای دوره گوتیک فرانسه است. این کلیسای کاتولیک سه درب بزرگ در جلو خود و مجسمه های بسیاری دارد.

تاریخچه این کلیسا بیان می کند که برای تکمیل این ساختمان ۱۱۰ فوتی، ۲۰۰ سال طول کشیده است. هم چنین آمارها نشان می دهد که حدود ۱۳ میلیون نفر هر سال از گوشه کنار جهان از این مکان بازدید می کنند. هیچ هزینه وروری برای این کلیسای جامع وجود ندارد اما اگر بخواهید به بالای آن برسید، شما باید هزینه پرداخت کنید.

موزه ی لوور:

یکی از معروف ترین موزه ها در جهان، لووربا  نقاشی های بسیار محبوب - مونا لیزا و ونوس د میلو است. این موزه قابل توجه شامل حدود ۳۵۰۰۰ مجموعه با ارزش است.

کینگ، فیلیپ آگوست در سال ۱۱۹۰، در اصل بنا را به عنوان یک قلعه ساخته بود. بعدها این محل با ۱۲ نقاشی از ایتالیا تاسیس شد و بعد این مجموعه هنری در سال ۱۷۹۳ به عموم مردم باز شد و توسط ناپلئون بازسازی شد.

MONTMARTRE- بالاترین نقطه در پاریس:

مونمارتر تپه ایی است که در مسیر رودخانه سن واقع شده است و خانه بسیاری از نویسندگان، هنرمندان و نقاشان بوده است.

این تپه بالاترین نقطه در پاریس است که به دلیل گذشته  بوهمی اش شهرت جهانی دارد. شما همچنین می توانید در این منطقه گردشگری کمی خرید کنید. برخی از غذاهای خوب را در این رستوران ها بخورید و از کلیسای محبوب Sacre Coeur  این منطقه دیدن کنید.

 

date_range دوشنبه 11 تیر 1397 remove_red_eye 3975 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0